20 lutego 2012

Sukienki ;)

Sieeeemcia , Siemcia joooł kochani moi xd
Jakoś nie mam weny do pisania , ale ogarniam jakieś sukienki na bal 6-klasisty ; )
Patrzyłam wiele , wiele sukienek ale prawie żadna mi się nie podoba xd
Jednak taka z koronką mnie urzekła <3
huheueheuheueeh , ale nie jestem pewna czy ją kupić ,  mam nadzieje że pomożecie mi ? ;d

zdjęcia :
                                                                                     a tu macie mnie , huhuhu♥



Moja ulubiona♥



Ta też mi wpadła w oko , ale no ta pierwsza tak jakoś mnie do siebie ciągnie.♥


Dobra napiszcie która wam się podoba , lece narka :*

5 komentarzy:

  1. 1 świetna ;* ;) | Olaa . xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi z asamej z siebie podoba się ta druga sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ta pierwsza, ale myślę, że jeszcze nie jest dobra dla ciebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardziej podoba ta druga . ;*

    OdpowiedzUsuń