22 lutego 2012

nieogarnięta totalnie ..

cześć ,siema, joł , hej , hejcia jak tam chcecie wszysty ; d
jaaakoś tal wgl nie ogarniam dzisiaj , uczę się angielskiego i matmy bo jutro oczywiśćie mile widziana kartkówka i sprawdzian ... hahahahahahha , już widzę tą moją piątkę do góry nogami  , aż się booję ,
angielski no ujdzie ujdzie jakoś no ale , okaże się  , a wgl boję sie jutro szkoły , bo na dodatek pani od polskiego odda kartkówki , wydaje mi się że niezle poszlo , no ale..
A trening dzisiejszy , no nie najgorszy , na jutro musimy przynieść deklarację od rodziców czy jedziemy na obozy ; d
no ja oczywiście jadę < 3
huheuhue , mamy do Karpacza a w sierpniu do Ełku :*

A tak wracając do ostatniego postu , no teraz to sama nie wiem za którą się uganiać , bo właściwie połowie podoba się ta pierwsza sukienka a innym ta druga ..
kogo posłuchać ? ;>
Myślę żę posłucham jeszcze siebie i najlepiej w której będę się lepiej czuła i wyglądała..
Odezwę się jeszcze :*

Naaaarazie joł ♥

1 komentarz:

  1. Ja mam jutro zaliczenie inwokacji z Pana Tadeusza na pamięć..
    Będzie dobrze<3

    OdpowiedzUsuń