25 lutego 2012

Wieeelka brytania i te ciuszki .♥

sieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemaanko ; d
Co do testu z matematyki , lepiej się  nie odzywam -,-
Ale za to  z angielskiego piszę w środę , uhuhuhuhuhu.♥"
Muszę  powtórzyć sobie te słówka a potem pewnie gdzieś wyjdę z Adą i Karolą<3

Co do dzisiejszego postu , nie mogę się  powstrzymać , zakooochałam się w ubraniach z flagą Wielkiej Brytani <3
Są boooooooskieee musze sobie kupić takie i będę takich szukała .xd
Narazie mam jedną bluzkę ( tunikę ) w takim  stylu gdyż kiedyś nie miałam takiego bzika , hahahahahah .
Dodam kilka fotek .xd
Może wam też się spodobają.?

Zdjęcia :








zaaaaaakochaaałam się w tym wszystkim<3
Co wy na to ? ; d

Odezwę się papa :*

8 komentarzy:

  1. no pewnie ze mi sie podobają. ; D <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh .. :> Cudne są takie ciuszki :D Ada fajne sobie miała kupić spodenki xD
    Zapraszam do mnie , nowy pościk :
    http://allaboutme1998.blogspot.com/2012/02/019.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też sie podobają , obserwuje i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się w tym zakochałam ;3! obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Wielkiej Brytanii jest tylko torba, a reszta to flaga Stanów Zjednoczonych :P
    Ładne, ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnefajnefajne <3<3<3
    , tylko że to nie są flagi Wielkiej Brytani , tylko Stanów Zjednoczonych.
    hahaha<3
    oj, Agaatka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od dawna mam bzika na punkcie UK ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. huehuehe , ja chce je wszystkie <3
    a wisi mi mi czy to Stany Zjednoczone czy Wielka Brytania , ważne żeby były <3

    OdpowiedzUsuń