19 lutego 2012

siemka , jak mija weekend ?
No mi tak jakoś leci , wczoraj dzień z Karoliną i Adą miło spędzony ,huehueheu ,
oczywiście czekolady wypite .♥
mniaaaaaaaaammciu.

O nie jutro szkoła ; o
Mam sprawdzian z polskiego , o nie !
Właśnie skończyłam robić pracę na matematykę ,
i tak niby się uczę ale no facebook musi być.xd
Potem pewnie wyjdę gdzieś ze znajomymi i znowu będzie suuuper dzień z nimi , hahahahaa ,
bym zapomniała o najlepszym , wczoraj jak już szłyśmy do domu to Karoola zapomniała o szaliku który ja miałam na sobie i poszła jak już była troche dalej to ją zawołałyśmy ja szalik do Ady kaptura a jej powiedziałyśmy , że go rzuciłyśmy na śnieg , ale się wkurzyła...
No ale jak już była taka zła to jej dałyśmy ten szalik potem ona zabrała mi czapkę oczywiście ją odebrałam i poszłam do domu ..
hahahahahaa , dziękuję wam że jesteście głupki.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz