10 lutego 2012

Zakupy♥

Heej Heeej Heeeeeeeeeeej :*
Byłam wczoraj w miescie i nie planowałam jakiś tam zakupów :D
alee..
trafiły się czerwone rurki < 3
Kupiłam sobie własnie je + dwie fajne bluzki xd




a dzisiejszy dzień , maaaasakra .
Trenerka  wywaliła  nas z treningu bo wczoraj nie przyszłyśmy nie informując jej i trenera.
Trenerka nie chcąc z nami gadać czekałyśmy na trenera , a okazało sie że on w Rawie Maz.
2 gooodz zmarnowane , ale co tam śmiesznie było.
Pózniej to juz dzień minął okej , poszłam z  Zuzą do Kini i pośmiałyśmy się , pograłyśmy i własnie weszłam do domu .
hehehehehe , narazie :*

                                                                                                               








                                                                                                                           

                                                                                                                       

1 komentarz: