8 lutego 2012

Przyjaciele są jak barwy na twoim niebie.♥

Ada♥
Na zdjęciu nie widać dobrze Ady , ale wiem że nie lubi jak ktoś wrzuca jej zdjęcia ..
zaraz marudzi że brzydko , fee , nie ładnie wyszłam  xd
Ale to zdjęcie mi się podoba ♥
Z Ada chodzimy do jednej klasy , to z nią można pośmiać a czasami ją podenerwować
jedną piosenką w moim wykonaniu , hahahahahahahah , ty wiesz o co chodzi .♥
Dziękuję że jesteś♥




Martyna♥
Poznałyśmy się dzięki Marcysi , jak dobrze pamiętam jak przyszłyście do mnie na osiedle .
Kupiłaś mi wtedy dużego pysznego loda .
Od razu Cię bardzo polubiłam , zaczęłyśmy się spotykać i tak rozwijała się nasza przyjazń .
Dziękuję że jesteś♥

                                                         Marcysia♥
Jak sami widzicie po zdjęciu , bez zastanawiania widać że to miła , fajna , wystrzałowa dziewczyna.
Chodz wiele razem przeszłyśmy to nadal się przyjaznimi , zawsze moge na niej polegać .
Poprostu dziękuję że jesteś ♥



                                                                                                       

3 komentarze: